4 november

Helgen är snart över och den har gått väldigt fort. Fattar inte riktigt vad jag gjort, men det har varit i alla fall varit skönt att inte behöva plugga eller haft något inplanerat. Bara få vara och ta dagen som den kommer, göra det man känner för, ligga och lata sig vill säga :)
I går var jag inte lat, då var jag och Dick först till Tuna park och sedan så hade jag träning. Träningarna har äntligen dragit i gång nu och gud så skönt det är att få röra på sig, och sen är det ju så skoj med futsal också, attans så skoj det är :) och cuperna som kommer, shit vad jag längtar :D

Nu ska jag och Dick käka ett litet ihop-plock som vi plockade på oss i affären. Lite skinka, lite rostbiff, lite kalkon, potatissallad, melon, sallad och baugett. Det ska bli riktigt mumsigt, och sedan så ska vi gå på innebandy, har velat gjort det ett tag nu men det har inte blivit av men klockan 17.00 i kväll så smäller det, Rönnby-Falun, yeah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0