Idrott

Idrott är det jag ska hålla på med de 3 kommande veckorna. Inte bara lära mig HUR man lär ut, utan jag SKA lära ut. Det ska bli superskoj, och jag är så engagerad och exalterad. Brukar inte vara det när det gäller VFU, eller jo, men inte på det viset som jag är nu. Det verkar bli så skoj och det känns så himla rätt att bli idrottslärare för de yngre åldrarna. Underbart skönt att ha denna känsla :D

Sov dock inge vidare i natt, fick en sån himla smärta i magen som jag brukar få när jag ätit fet mat och är nervös. Dock så vara jag inte nervös igår, eller i alla fall inte medvetet, men fet mat däremot har jag ätit hela helgen typ, man kanske får ändra på det.

Nu ska jag fortsätta planera lite idrottslektioner. Skeppsbrott är det som ligger näst på planeringen, hitta på en roliga bana åt eleverna. Kan ju inte vara så himla svårt, eller?!

Kommentarer
Postat av: Rosalie

Va härligt att höra att allt känns rätt! Du kommer bli en grymt bra idrottslärare! Lycka till imorn! Kram från en stolt storasyster!

2007-11-12 @ 21:34:28
URL: http://pinkscyhte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0