Lite ointressant om mig

1. När gick du upp idag?
06.00, var dyngtrött :(
2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter, eller nej pärlor, eller sak samma faktiskt.
3. Senaste filmen du såg på bio
"I Now Pronounce You Chuck and Larry"
4. TV- program?
 "Desperate housewives", "Grey´s anatomy", "Prison break", "Bonde söker fru", "Andra avenyn", "Sopranos", men för det mesta på box", sen går det ju alltid att titta på "Vänner"-repriserna om och om igen :) 
5. Vad åt du till frukost?
2 grova mackor med kalkon på, och lite yoggi och ett glas juice.
6. Vad är ditt andranamn? 
Sofie
7. Din favoritmatlagning 
Pannkaka
8.Vilken mat gillar du inte?
Bruna och vita bönor
9. Favoritchips?
. Funkar i alla lägen.
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Ingen faktiskt, hinner inte lyssna på musik, i så fall blir det radion
11. Vilken bil kör du?
Ingen
12. Favoritmacka?
 Baugette med avokado, röd lök, skinka, tomat och brieost på. MUMS!
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Folk som ljuger och är allt för dominanta och ska bestämma rubbet. De pallar jag inte med helt enkelt. Lägger för stor energi på de människorna, tyvärr... 
14. Vilka är dina favoritkläder? 
Just nu går jag ju bara i träningskläder var eviga dar, men annars så är det jeans och en tröja.  
15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Till något varmt ställe, så solen aldrig går i moln på dagen. Gud så underbart skönt!
16. Favoritklädmärke? 
"Har inget favvomärke. Köper det som ser snyggt ut och som känns bra."  citerar syster :)
17. Var vill du dra dig tillbaka?
Jag vet inte.
18. Favorittid på dagen?
När jag precis kommer in genom dörren och vet att jag inte behöver gå ut mera, till exempel efter träning.
19. Var är du född?
Västerås BB
20. Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll, skidskytte, friidrott, handboll mm...
21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Hmm, ingen aning eftersom jag bloggar.
22. Vem tror du skickar tillbaks först?
Läs svaret på föregående fråga.
23. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola
24. Fotboll eller ishockey? 
Fotboll
25. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Hmm, inget av dem, men om jag måste välja så blir det väl nattuggla. 
26. Pedikyr eller manikyr?
Skulle tro att det är pedikyr
27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Jag ska snart gå och kolla på bonde söker fru och käka melon. Efter det blir det grey´s och efter det blir det sova. Spännande va?
28. Vad ville du bli när du var liten?
Barnmorska och lärare.
29. Bästa barndomsminnet?
"Ett roligt minne är när jag & syster leker "Marie", gud va kul vi hade. Sen minns jag alla semestrar i Sverige - öland och gotland bla" citerar syster igen :)
30. Varit i Afrika?
Nej
31. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej det tror jag inte i alla fall...
32. Varit med om en bilolycka?
Ja, jag cyklade och blev påkörd av en bil. Inge vidare, men som tur är sitter jag här och mår prima. 
33. Favoritdag i veckan?
Fredag såklart, helgen kan börja!
34. Favoritrestaurant?
Kolgrillsbaren, mums så gott det är! 
35. Favoritblommor?
Garderobsblomma ;)
37. Favorit-snabbmatsrestaurant
Mcdonalds såklart ;)
38. Äger du en cykel?
Japp.
39. Vem fick du senaste mailet från?
Facebook, men före det så var det mamma eller Janeth, minns inte riktigt.
40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
"Kreditkort är ingenting att ha." citerar syster igen.
41. Läggdags?
22.15, efter sporten, men kanske dock inte somnar direkt utan ligger och drygar mig först en stund med Dick, snackar lite goja som han tycker är så kul, eller inte...
42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Ja du, det vet jag faktiskt inte eftersom jag inte vet om någon ens kommer svara.
43. Senaste personen du delade en middag med?
Dickus pickus.
44. Vad lyssnar du till just nu?
Dick, som ligger och pratar för sig själv medan han läser.
45. Favoritfärg?
Svart, vitt och grått. Underbara färger att klä sig i. 
46. Hur många tatueringar har du?
Ingen
47. Hur många sänder du det här mailet till?
Ingen

Kommentarer
Postat av: Rosalie

Wuuhuuu... kul att du oxå svarade på dessa otroligt viktiga frågor (dock mkt roliga)Nu börjar Grey´s. Jag vågar knappt titta. Iiii... Kram på dig!

2007-11-07 @ 21:01:00
Postat av: Lumpan

44. Vad lyssnar du till just nu?
Dick, som ligger och pratar för sig själv medan han läser..

Skum jäkel det där..

2007-11-07 @ 22:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0