Onsdag och energin bara flödar

I dag har varit en helt okej dag. Gick upp tidigt (6.20) och kom hem ganska tidigt (15.00). Började direkt sätta i gång med kommande-lektioner-planering + lite annat plugg. Efter det var klockan rätt så mycket och det började bli mörkt ute. Hade egentligen tänkt handla, men som jag nämde, det var för mörkt ute, jag hade ingen motivation till att traska ut i det helt enkelt.

Jag har väldans mycket energi i kroppen just för tillfället, tror det är VFU:n som smittar av sig på resten av det man måste göra, som att städa t ex. Är riktigt superskoj på VFU:n. Undervisar många lektioner, och jag är inte alls nervös och det flyter på riktigt bra. Eleverna är toppen och min handledare är grymt bra!

Nu ska jag ta och slöa ett tag och sedan så laddar jag inför min tv-kväll :D
Först  och sedan Underbar onsdags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0