Bära eller brista

Dagen har varit helt okej. Började med att man blev "väckt" 8.50 av en pigg Dick som ville ute och gå. Tog ett tag för mig att klä på mig och så, men till slut så var jag klar och kunde hänga på. Det bar av ut i det fina soliga vädret. Det var bara 1,5 grader ute så det var lite kyligt, men ändå friskt och skönt.

Efter promenaden så tog jag tag i pluggandet, igen som jag gjort nu de senaste dagarna. Jag lärde mig kanske 6 muskler, deras funktion och deras fäste. Det var allt jag hann innan Dick drog till jobbet.  

Runt 14-14.30 så fick jag något ryck att jag skulle klippa mig. Jag satte mig på cykeln och drog i väg och klippte mig. Helt tokigt gjort, men så väl behövligt.

Och ja, nu sitter jag här och försöker plugga, men det känns inge bra. Allt jag pluggar känns som jag redan kan, vilket inte är sant, men det känns som det i alla fall. Vad gör man då, om man känner att man redan kan det man pluggar?! Jo, man pluggar inge mer. MEN, det går ju inte, för det är ju så att jag inte alls kan allt, det går ju inte att jag kan allt, så mycket har jag ju faktiskt inte pluggat och det vore ju super knasigt om jag helt plötsligt skulle fatta precis allting som kanske kommer på tentan?! Fy va drygt det känns, men jag får väl lita på magkänslan denna gång och chansa på att jag kan det som jag tänkt att plugga.

Det får bära eller brista helt enkelt, i morgon smäller det och då finns det ingen återvändo *suck*


Kommentarer
Postat av: mamma

Nu tror jag att du har pluggat färdigt för den här gången, jag skratta när jag läste ditt inlägg det var lite stavel här och där hi hi. Hoppas du trivs med nya frisyren, vart det en ny färg?Nu ska du ta det lungt i morron och tänk på att du fixar det. tänk hellre en gång för mycket en en gång för lite. KRAM på dig min pluggis från din stolta mamma.

2007-10-31 @ 19:48:51
Postat av: >>>>>

Så nu har jag ändrat stavelsfelen, shit så mycket det var :) hihi.

2007-10-31 @ 20:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0