Busborgen var det ja :)

Har varit där idag några timmar med sötaste Julia och hennes föräldrar. Superduperskoj var det, fick riktigt leka av sig lite och Julia somnade som en stock nästan direkt i bilen på vägen hem. Hon fick verkligen vara en prinsessa för dagen, hon var bossen och vi följde bara efter och lyfte och hade oss. Åka kana, klättra, bollhav, åka bil, hoppa i hoppborg, åka kana igen, springa runt och kasta bollar, skjuta bollar, hänga, klättra ännu mera och fika såklart. Efter fikat var det dags att leka igen, ungefär så som jag skrivit.

Snacka om att en annan också kommer somna ovaggat, härligt! MEN, är lite orolig att jag kommer somna innan Sopranos är slut, är ju sista delen ikväll. Så spännande så missa inte det!!

Här kommer lite dokumentation från lekdagen:



Kommentarer
Postat av: Rosalie

Men ååååå.... nu fick jag rå-ångest för att jag inte hängde med. Shiiit va kul ni ser ut att ha haft! Nästan gång SKA jag med. Vi hörs i veckan! Ta hand om dig! Kramelikram

2007-10-21 @ 20:55:26
Postat av: mamma

Ja ska också med nästa gång, å va roligt ni haft de. KRAM!

2007-10-21 @ 21:16:12
Postat av: ´Fia

Snacka om att de ser roligt ut.. kanske ska fiska upp nåt barn på gatan å ta med sig.. vad va de för åldersgräns??;)

2007-10-23 @ 17:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0