Center och julmust

Jag har precis kommit hem från en promenad. Promenaden blev rätt så kort, gick till oxbacken konsum och handlade och sedan tillbaka, men det var otorligt skönt att få frisk luft i alla fall, strunt samma om promenaden blev kort.

Sitter nu här hemma alldeles ensam hemma framför datorn. Dick har dragit på match, och jag kunde tyvärr inte följa med, eller kunde jag det?!? Äh strunt samma :) en annan gång sa Dick ;)

Jo, sitter som sagt här framför datorn och ser just för tillfället att Göteborg vinner guld, hoppas hoppas (eller egentligen bryr jag mig inte så himla mycket, men lite spännande är det allt)
Samtidigt som jag sitter här, så käkar jag center och dricker julmust. Jag ska alldeles strax sätta i gång med lite plugg, vilket jag måste göra så att kvällen kan vara lugn utan att jag behöver känna ångest att jag inte gjort något vettigt i dag, men först njutning av musten och kanske lite king :)

Tänk, varje år är det samma visa när det gäller musten. Första klunken av den är hur underbar som helst, men sen när julen och allt sätter i gång, så tröttnar man lite på den. Som tur är hinner man sakna den och få tillbaka suget året där efter.

<3 julmust <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad gott med must! Jag var jättenära att köpa men tänkte att jag väntar en liiiiten stund till!

2007-10-28 @ 16:37:15
URL: http://konttaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0