Plugg, plugg och åter plugg


Mina dagar kommer att se ut följande:
Plugg, plugg och åter plugg. Tentadags på torsdag så då måste jag vara redo. Det känns rätt okej ändå, men det är mycket till som ska in i huvudet....
Hoppas det går vägen...

Snorig är jag också, kommer säkert inte bli någon vidare bra vecka det här :( men bara att stå ut. Hela veckan blir nog inte dålig, utan bara fram till torsdag klockan 16.00. Då ska jag vara klar med tentan och förhoppningsvis nöjd.

Håll tummarna och önska mig lycka till!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till gumman det här fixar du. KRAM!

2007-10-29 @ 20:59:04
Postat av: Rosalie

Lycka till! Ska tänka extra mycket på dig på torsdag. Ring om du behöver bolla idéer med nån. Kramelikram

2007-10-29 @ 21:44:10
Postat av: Maria

Lycka till!

2007-10-30 @ 09:24:50
URL: http://konttaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0