Torsdag idag = Ledig

Har varit ledig idag och vad har man gjort? Ingenting, skulle pluggat hur mycket som helst, men har kanske bara pluggat i en kvart. Lärde mig dock lite benmuskler på latin då så lite vettig pluggning blev det allt.

Men sen då, vad har man gjort med resten av dagen?!?!??!?!??!?!??

Dåligt Rebecca, skärpning från om med nu.

Resten av dagens schema:

Klä på mig
Handla
Plugga
Fixa inför morgondagen
Plugga lite till
Kolla tv, men på vad, bara skit på torsdagar ju!!

Ja och någonstans där emellan blir det att man äter lite och spelar lite king. Jag börjar nog förresten med king innan jag tar steget ut i det fina vädret.

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: mamma

Skit på tv en torsdag, nej du det är Per med "Vad blir det för mat" Kram!

2007-10-18 @ 17:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0