Lördag

Vaknade sent.
Käkade frulle.
Gjorde mig i ordning.
Umgicks med Dick.
Kollade lite VM (Tyskland-Nordkorea).
Åkte till hälla med familjen.
Shoppade satan, eller i alla fall mer än jag gjort på lääääänge.
Käkade på pizza hut.
Shoppade lite mera.
Åkte hem.
Hade lite ångest för att jag handlat så mycket..................men det var jag värd, tydligen :)
Dick kom hem från sin match (vinst 9-8) Grattis till han!
Snackade lite med honom.
Käkade lite smörgåstårta som han hade köpt, MUMS! (anledning: firade vinsten :P haha, tvungen att ha anledning när det gäller att käka sådan lyx mat ju :)
Kollade Sopranos-avsnitt (rätt okej serie faktiskt).
Satt vi datorn lite.
Kollade Svensson Svensson.
Duschade.
Datorn och samtidigt lite småtittade på Babbel babben eller vad det nu heter.
Ja, så har min dag sett ut än så länge.

Sammanfattningsvis: Ganska härlig dag faktiskt, perfekt lördag!




Kommentarer
Postat av: Rosalie

Älskar dig oxå =)

2007-09-26 @ 16:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0