Stressigt

I morgon blir det en tokstressig dag. Ska vara i skolan fram till klockan 16.00 och sedan järnet, eller ja gå sin vanliga takt till bussen som kommer stanna på station i Västerås 17.45 då jag ska hoppa in i bilen för att sedan åka hem och dra på sig utklädnings kläderna för att sedan åka till Önsta som jag ska befinna mig på 18.15, egentligen 18.00 men det hinner jag aldrig!
Sedan så är det party party med laget. Ska bli riktigt skoj! Hoppas bara att jag är på rätt humör, annars kan det bli lite drygt... men det är nog ingen fara, laget får peppa upp mig :D hihi

Puhu... ser heller inte fram emot i morgon inte bara på grund av stressen utan vi ska ha friidrott i skolan :S shitpomfritt (hihi skrev precis som man säger det) Men det går säkert bra.

Sänder också en liten ilska med min syster till fuckning jävla ILU med sitt VFU:ande. Suger stort alltså! Grrrrrr....

Natti natti, om jag nu kan sova vill säga, ska sova ensam i natt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0