Team Buildning

Hemma igen efter en lååååång dag i skolan. Väldigt lång men mycket rolig. Dagen började med kursintro i ca 1 h 45 min och efter det så hade jag lunch, fån 11.00 till 14.15. Höll man på att bli tokig eller??? Gick själv i skolan en timme och sedan käka jag lunch med en kompis som jag läste ihop med i våras och pratade med syster och Emma lite å, men sedan 13.15 då alla började igen, utom jag såklart, då fick man börja gå runt själv igen. Skitdrygt!
Alltid drygt i början när man inte känner någon. Men sen, runt 13.30 så träffade jag några tjejer från klassen som jag hängde med, och till slut så hängde hela klassen.
14.15 var det dags för Team buildning, och gud så roligt det var! Kom genast närmare flera stycken, massa garva och mycket snack.

Nu känns allt så himla bra och roligt, och jag är så positivt förväntansfull för denna kurs.

Perfekt avslutningen på dagen! Team buildning borde varje kurs starta med :)

Nu är det värsta över så nu är det bara tuta och köra! Som säkert Syster och Jocke gör nu :) Grattis till erat bilköp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0