En vecka avklarad

Nu återstår det bara 5 veckor kvar på min VFU. Visst, det är otroligt roligt att vara ute och utföra sitt blivande jobb, men man är inte riktigt sig själv och man får inte riktigt göra som man vill, dock är det här första veckan så jag hoppas att det blir som jag vill på slutet. Man är riktigt slut om kvällarna, plus att man tränar varje dag också...men i morgon är jag ledig och har andra planer, och gud så skönt det ska bli!!! Längtar så till att slippa vakna till en klocka, men tyvärr har jag en studieplan som måste skrivas :-S har inte ens börjat.

Nu ringer det, måste gå

Hej då liltå!

Kommentarer
Postat av: anna

söt du är! nej jag ska krya på mig massor nu. usch orkar inte med förkylning och nu har det blivit ännu värre.. bläää! ses på söndag :D tagga till!! pusskraaam

2008-04-03 @ 21:32:01
URL: http://anname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0