Enorm huvudvärk

I morse när jag vaknade visste jag inte om jag levde. Hade sån smärta till huvudvärk/migrän att jag inte kunde öppna ögonen. Shit tänkte jag, hur ska jag kunna ha lektioner idag? Det gick verkligen inte, så jag var tvungen att ringa min handledare och berätta att jag inte kunde komma... :-( tråkigt men sant. Mår man inte bra så gör man det inte.

Nu sitter jag här några timmar senare och mår mycket bättre, har dock sovit väldigt mycket och tagit alvedon så det börjar gå över. Nu kan jag öppna ögonen och vara som vanligt, det är bara en liten huvudvärk som ska bort nu och sen är man frisk igen. Det kan jag stå ut med.
Men som jag mådde i morse vill jag inte ens önska min värsta fiende. Fy för huvudvärk/migrän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0