Lugn kväll framför tv:n med soltorkade tomater

I kväll blir det till att slöa riktigt ordentligt framför tv:n. Klev upp 6.45 i morse (på en lördag) och det var inte kul må jag säga, men skönt ändå att ha match sådär tidigt, då har man en hel dag kvar sen när man kommer hem att göra något på om man nu orkar det, vilket jag inte gör. Har tidig match imorrn också, får dock sova lite längre, så det ska bli skönt.
Nej nu väntar soffan på att en trött och slö människa ska komma och ligga där. Jag har nästa ont överallt också och jag börjar bli hungrig, men har tyvärr inget gott hemma. Får se vad jag hittar på för något. Är i alla fall sugen på soltorkade tomater och det har jag faktiskt hemma, så vad skulle man kunna göra för gottigt till dom? 

Vi skulle egentligen haft klassfest idag också, men så blev inte fallet, och tur var väl det eftersom jag inte hade kunnat festa då. Riktigt tur alltså!



Nu Soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0