Ny vecka på ingång

Nu är jag inne på min tredje vfu-vecka och det känns bra. Bara tre veckor kvar sen, och det kommer att gå supersnabbt.
Snart kommer min lärare från Uppsala ut också och tittar på en lektion som jag kommer att ha. Det känns en aning nervigt om jag säger så, men när det är gjort så får man ju höra hur man är som lärare. Man får en liten bekräftelse som man behöver höra då och då, om man verkligen klarar av detta yrke. Jag hoppas att jag har tur att få ha lektionen för en skötsam klass, för det kan lätta otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla gumman du kommer att fixa det, du är bäst.
Kram mor o far

2008-04-13 @ 21:54:07
Postat av: mamma

Lilla gumman du kommer att fixa det, du är bäst.
Kram mor o far

2008-04-13 @ 21:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0