Solen skiner himlen är blå

Just precis så är det och jag sitter inne, jag måste ju ha nå fel. Jag ska snart sätta mig på balkongen och käka lite lunch som jag inte vet vad den kommer att bestå av.

Igår var det nattorientering som stod på schemat. Jag har svårt för att tycka om orientering när det är ljust och så ska man göra det när det är mörkt. Man såg ju inte ett skit, fast att jag och Cissan varit så duktiga som köpt oss varsin pannlampa, men dom hjälpte oss inte som vi hade velat. Vi hade högre krav på dom... Men men, lite skoj var det allt. Vi lirade lite fotboll innan också och det var skoj. Och när vi väl hade slutat och var redo för nattorientering så kom vi på att man skulle ha grillat med hela klassen och tagit en heldag med en massa aktiviteter, men så blev det inte, man är alltid efterklok.

 


Nu - Balkongen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0