Fullt ös medvetslös



Idag har dagen varit fullproppad med aktiviteter, eller egentligen inte men det känns som att det har varit mycket. Jag har varit i Uppsala och fixat lite grejer inför skolan och även hunnit köpa inflyttningspresent och hälsat på i Cissis nya rum. Hoppas hon kommer trivas och att hon belv nöjd med presenten (en blomma hon valde med kruka till + en liten chokladask) :-) snällt va?
Efter det käkade vi vid Hummelsta och sedan skjutsade hon mig till farbror Tobbe där jag fick välja och vraka bland en massa gamla skivor, måste därför ha en gamla-skivor/låtar-fest snart :-)

Kom hem vid kvart över fyra och sedan åt jag och nu ska jag i väg på träning. Fullt ös idag, och i morgon blir det likadant, eller något åt det håller i alla fall. Vad har ni gjort?

Nu träning!


"Om du har ont om tid ska du ingenting göra"
- Anton Tjechov



Kommentarer
Postat av: Anonym

Min dag har också varit fullt ös medvetslös, det var därför kanske ganska bra att koppla av hos farmor & farfar ikväll :-) nej det blev ingen träning, tråkigt!! men du imorgon, jag har ringt dig men du svarar icke, vad ska vi göra med laget då? :-) kramizzz

2008-08-28 @ 20:50:55
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0