Höst?



Ja  man kan ju nästan tro att det är höst ute :-( Usch, redan? Va jobbigt...........

Jag jobbar och står i nu för tiden och är alldeles slut när jag kommer hem om dagarna. Tur att vi inte hade träning idag, hade nog aldrig orkat det, utan det är bara att ta nya tag tills imorgon då det är dags igen.

Tvätten är i full gång och jag funderar på att gå och laga mat, men kanske inte riktigt än. Dick tycker att vi ska vänta lite. Maten kommer i alla fall bestå av pasta med bacon och champinjoner och majs. Mums!

Åter till vädret, vad är det som händer? Det är ju faktiskt bara 5 Augusti ute, det ska fortfarande vara varmt när man vaknar om morgnarna och ska kliva på cykeln. Nej nu är det regn och rusk och man vill bara krypa ner i sängen igen.
Nej, fy så tråkigt väder vi har!

Och den 10:de fyller syster 25 år och jag vet inte vad jag ska köpa för något?? Vad önskar du dig? Säg minst 3 saker tack :-) Eller har någon annan något förslag?


Sommaren är härlig, vintern är besvärlig. Våren är mysig, hösten är frysig.



Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har samma problem som du. Har kommit på några små saker men det är så svårt att hitta något till henne! Hoppas att det går bra på jobbet! Kram!

2008-08-05 @ 21:06:14
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas att din mormor blev glad för parfymen!

2008-08-06 @ 22:29:12
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0