Konstig känsla


Jag har någon konstig känsla i kroppen, vet inte vad som håller på att hända. Jag är så tjurig och tänder på två röda... Va jobbigt det är och synd om dom i min närvaro, jag ber om ursäkt.

Har nyss varit på träning och benen är tunga, blir trött bara jag rör mig en meter, hoppas det hinner lätta tills på lördag då det är match. Frasse när var det samling nu igen? Nej just ja, du ska ju på the voice, ursäkta att jag fråga om samlingen ;-) glömmer så lätt att du inte ska vara med liksom, men nu ska jag komma ihåg det :-D
 
Sista arbetsdagen i morgon då, sen börjar man skolan igen. Mer exakt är 1 september, så lite ledig hinner man allt vara innan man börjar, skönt. Ladda batterierna lite innan allvaret börjar, sista året nu.......sen är man klar :-D spännande!

Nu ska jag gå och äta risgrynsgröt.


"Försök och misslyckas, men misslyckas inte att försöka"
-Stephen Kaggwa


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack va snäll du är! jag vänjer mig säkert.....nångång! jaaa låret måste bli bra, jävla skit vad drygt det är.



och aa, hahaha frasse.. vilken stjärna :)

2008-08-14 @ 20:41:40
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack va snäll du är! jag vänjer mig säkert.....nångång! jaaa låret måste bli bra, jävla skit vad drygt det är.



och aa, hahaha frasse.. vilken stjärna :)

2008-08-14 @ 20:42:17
Postat av: frasse

haha, nu var du rolig rebecca ;)!

tjurig? haha jag som trode du skämta hela träninge? ;D tycker inte du är tjurigg iaf ;)!

men de blir lätt så här när man kommer in i puberteten lillvän ;) vissa kommer in senare än andra :D hahaa

2008-08-14 @ 21:04:25
Postat av: josefin och paulina

äh man får vara sur, eftersom alla andra är lika.. vi med hihi.. tror du att du får starta på lördag då? och kanske spela hela matchen? vore ju årets händelse.



ps. kan du fråga frasse när det var samling? hon vet nog. ds



2008-08-14 @ 22:44:45
URL: http://josefinpaulina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0