Onsdagsmorgon


Vädret ser rätt okej ut, inte regn och inte så mycket sol, det får duga helt enkelt. Bra väder att gå på stan på, och det är precis vad jag ska göra idag. Riktigt järngäng blir det, jag, syrran, mamma och mormor. Mormor behöver lite shopping så vi ställer självklart upp :-) Ska bli trevligt att umgås en dag som denna!

Jag börjar skolan på måndag och hur mycket ångest har man inte då? Usch, ny klass, plugga litteratur, tentor, vfu, seminarium, föreläsningar, åka buss, sitta i grupp mm. Inte ett enda praktiskt pass. Jag vet inte hur jag kommer att stå ut! Inte röra på mig i skolan som jag gjort i ett helt år nu med min underbara klass. Fy så tråkigt det känns, men men bara att gilla läget, jag är ju faktiskt riktig lärare den 6 juni eller något sådant. Shit måste börja söka jobb snart också, undra vart man hamnar, har ju en del att välja på men man får väl ta det som erbjuds. Men men, det är ett annat problem att ta itu med längre fram.

Vad många tankar som sattes i gång i min hjärna nu, måste nog köra lite king så att de försvinner. 
 

Vi tänker bara när vi stöter på ett problem.
-John Dewey



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du får tänka framåt, BARA ETT ÅR KVAR SEN ÄR DU KLAR :-D WOHOOO!

2008-08-27 @ 17:47:12
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Maria

Tanken om cupcakes slog mig men det hade nog inte varit lika kul att göra det själv.

2008-08-27 @ 20:30:39
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0