Skön morgon med onödigheter



Vaknade 8.45 och gick upp direkt. Gjorde i ordning en hyffsad god frukost och satte i gång tvättmaskinen. Läste tidningen, klädde på mig och borstade tänderna och nu sitter jag här. Jag har suttit här i en timme och inte gjort ett dugg, spelat king och sedan surfat runt lite här och var. Till vilken nytta då?? Usch vad datorn kan vara onödig ibland. Bara slösa en massa tid på ingenting.

Nu ska jag snart ha en lunchdejt med Cissi, snacka lite inför skolan mm. Ska bli trevligt, men innan det ska jag uträtta ett ärende på stan, köpa hårnålar. Prio ett i mitt liv just nu! Har haft hårnålar som varit trasiga i håret som inte hjälper ett dugg, men nu ska dom väck! Sedan så måste jag köpa lite skolmaterial också, men det gör jag nog längre fram, börjar ju inte förrän den 1 september.


"Ibland känns det absolut nödvändigt att handla något absolut onödigt"
- Gunilla Dahlgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0