Sov lääääänge idag



Vaknade vid 9.00 och gick upp och klädde på mig och gick på toa. Jag hämtade tidningen och gick tillbaka till sängen och tänkte läsa den där. Jag slog på teven också eftersom Våra bästa år börjar 9.50. MEN vad händer? Jo jag somnar om och vaknar inte förrän 11.00! Vilken panik jag fick, men skönt var det och tydligen så var jag riktigt trött så det behövdes, men är dock inte så himla pigg just nu...Jobbigt att sova sådär länge känns som man missat rätt mycket av dagen.

Dagens huvudaktiviteter är följande:
Plocka i hemmet
Tvätta
Träna


Det är ingen lätt konst att sova. För att bemästra den måste man vara vaken hela dagen.
- Freidrich Wilhelm Nietzche



Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va läskigt!! jag blev väckt av chefen kl 9 i morse, gick ner i soffan, åt lite frukost och somnade om och sov till 11.15 :O

2008-08-25 @ 14:07:26
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0