Ta tag i dagen



Idag mår jag bättre, känner fortfarande av från magen men det är inget mot vad det har gjort. Usch vad jag hatar att få ont i magen, just den värken också... men men bara att gå vidare.

Nu ska jag ta tag i dagen, tvättningen är redan i gång, kläder är undanplockade och lite "skolgöra" är gjort. Kanske ska ta och städa kylskåpet och plocka i ordning lite i köksskåp? Jo de låter som en bra syssla en dag som denna.
I morgon är det lunch med Cissi som gäller med lite skolsnack och sedan bortamatch.
Torsdag och fredag är det dags att jobba och i helgen är det match och lagferre.

Nej nu ska jag åter ta tag i dagen.



Alla våra drömmar kan uppfyllas om vi har modet att uppfylla dem.
- Walt Disney



Kommentarer
Postat av: Maria

Ingen fara med pengarna! Hoppas skåpen blev snygga efter städningen. Kram!

2008-08-19 @ 16:33:22
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0