Toppen känsla!



Just nu är det riktigt roligt att spela fotboll och speciellt med vårat lag! Träningen idag var kanon, alla gav allt och grädden på moset var att vi spöa a-laget med 1-0. Riktigt härlig känsla inför matchen på söndag.
Laget spelade verkligen som ett lag, det fanns mycket snack och vi hjälpte varanda rejält.
Det känns riktigt bra nu alltså. Jag trivs med laget och med min mittbackskompanjon, eller jag trivs med hela laget såklart, men det känns extra bra att ha Anna brevid sig, hon gör mig bra :-) 

Nej, så här ska det känns varje dag tycker jag tänk vad livet då skulle vara lätt!

Nu, dags att käka risgrynsgröt och macka, mums så gott! Ingen fredags mat kanske men jag är själv hemma och jag behöver inte krångla till det för att käka något speciellt bara för det är fredag. Jag tycker om risgrynsgröt så det så!

 


Vårat underbara lag :-)



Efter regn kommer solsken Anna och du ÄR bra!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: anna

PÖSS (f)

2008-08-08 @ 20:45:45
Postat av: mamma

Ja, tror du att jag blev glad när pappa berätta att det hade gott bra på träningen,jag blev skit glad. Ta med den här känslan till söndagen så kommer allt att gå bra. Ni är ett härligt gäng jag tror på er. KRAM trogen supporter.

2008-08-08 @ 20:55:04
Postat av: Rebecca

Mamma- Hihi tack mamma!!

2008-08-08 @ 21:11:03
Postat av: frasse

jaa riktigt härlig känsla nu ;)!

& vi har ju ett nytt hopp om du förstår vad jag menar ;) haha syns på söndag!

p.s börja tagga redan nu, ds, hahaha :D!

2008-08-09 @ 00:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0