Vad händer?


Torsk igår och svaret är enkelt, vi hänger helt enkelt inte med i div 2. Vi är nog tyvärr inte bättre en det vi är just nu. Vi äger första 40 min sen lite in på andra men sedan orkar vi inte längre. Det är svaret. Vi har inte orken för 90 minuter, vilket är helt sjukt eftersom vi spelar i div 2, inge jälva flickspel. Men det är bara att acceptera. Bara stå ut dom sista matcherna nu och försöka hålla ner siffrorna, kanske kan plocka någon poäng eller så, men aaa, vi får inte blossa upp oss och tro att vi är bättre en vad vi är, tyvärr :-( men efter alla dessa matcher kan man nog dra slutsatsen och börja acceptera. Det blir tufft nu. Men kriga och ge järnet kan vi alltid göra, och det ska vi göra!!! Vi ger inte upp så lätt vi, nu avslutar vi fint och gör det vi kan så blir det nog rätt i slutändan!

Lagfesten då, hur blev den? Jo, den tillbringade vi på en buss i 3 timmar 100 meter från planen som vi spelade på i Nyköping brevid majsfält och kossor. Herre gud säger jag bara!! Bussen pajade och vi fick ingen hjälp förrän tre timmar senare. Men det var trevligt må jag säga :-) Vi tog verkligen vara på tillvaron och gjorde det bästa av situationen. Tack tjejer för en rolig bussförfest :-D
Sedan bar det av till Swedbank för att fixa det sista, dit kom vi 23.07 förresten, den tiden som jag vid 18.30 chansade på att vi skulle vara hemma. Helt sjukt att gissa rätt på minuten! Imponerande! Ungefär vid tolv så var vi inne på BMB och skakade rumpa i schlagerbaren, vid halv två så var det donken som gällde som man hade sett fram emot hela kvällen, och gud så gott det var!!
Vid kvart över två kom jag in genom dörren och gick och la mig.
Vilken fullspäckad dag va?? Herre gud säger jag igen.

Men skoj var det :-) Visst då??

Idag blir det fotboll vid 17.00 på swedbank, ska bli spännande. Viktig match och sådant är alltid roligt att se på.
Heja Skiljebo!



"Börja varje dag med ett leende så har du det överstökat"
- W.C. Fields



Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa visst hade vi trevligt :-)

ses snart!!

2008-08-24 @ 14:20:03
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: frasse

haha jo för att vara på en buss var de riktigt skoj , fast jag saknar mig toffla ;)!

2008-08-24 @ 21:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0