Vaken och redo för fönsterna



Pigg som en lärka sitter man här och laddar inför det som komma skall. Idag ska jag nämligen putsa fönster. Tror dock att det kommer börja regna, men det kanske går ändå. Spännande ska det bli i alla fall, alltid en konst det där med fönsterputs. Har heller inte gjort det på länge, eller jag har aldrig gjort det i denna lägenhet. Blir en utmaning. Återkommer med resultatet :-)

Först frukost sedan Våra bästa år och sedan så drar jag i gång med mitt lilla projekt.



Ta aldrig någon för givet.

Ha alla dina vänner nära ditt hjärta.

Du kanske vaknar en dag och upptäcker

att du förlorat en diamant när du var för upptagen

att samla på stenar.

Det är bättre att ha få diamanter än många stenar.



Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vad duktig du är! Jag är kass på att putsa fönster, spottar i näven ibland och gnuggar lite bara. Hahaha!

2008-08-26 @ 10:47:50
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0