13 december


Nu för tiden så får jag aldrig uppleva ett luciafirande, om jag inte är ute på VFU då vill säga. Det har jag inte varit i år så alltså har jag inte sett ett enda luciatåg, tråkigt. Det hör ju liksom till, det är då man känner att snart är det jul och man får även lite julkänsla på köpet om man inte hunnit fått det. Men jag är inte så värst bitter över att ha missat det eftersom jag vet att det snart är jul och jag har redan julkänsla :-)

Jag trodde aldrig att jag skulle fastna för the hills, men nu så har jag gjort det. FAN säger jag bara!

Nu ska jag fortsätta min 13 december med curlingtittande och sedan en promenad i det härliga mörka vintervädret. Det ser ut att vara kallt så förhoppningsvis kanske man är lite rödmosig när man väl kommer in igen. Härligt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis på 5-årsdagen! Tyckte det var nyss Dick kravlade sig ut ur rummet redo att kvävas! Hahaha!

2008-12-13 @ 16:56:41
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/
Postat av: Rosalie

Hahahahaha, skrattar åt föregående "talare" Grattis till er båda :)

2008-12-13 @ 20:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0