26 december

Idag har man varit lite smått bakis efter en hård kväll på BMB. Vi gick dit till ca 22 för att vara säkra på att komma in, men då sa vi att vi kunde gå hem innan de stänger eftersom annars skulle det bli en väldigt låååång kväll, men de sluta med att vi var kvar till de stängde. Jag hade riktigt roligt i alla fall så de gjorde ingenting att vara där några timmar. Tack för en rolig kväll flickor :-) 

Jag fick Tracys hämnd i julklapp så i dag har jag legat framför tv:n och kollat på den och bara njutit. Den är så himla bra och den väcker många minnen från när man var liten. 

Imorgon ska jag och maestro vara barnvakt medan andra åker utomlands. Jag är inte ett dugg avundsjuk, men jag skulle ju lätt kunna byta :-) Hmm, då kanske jag är avundsjuk ändå då, men jag hoppas i alla fall att ni får en härlig resa med mycket sol.

Tjooo på er!


Kommentarer
Postat av: mellesmo

Tack ska du ha vännen :-) du får ha det så bra här hemma. Och två veckor går fort, endast 6 träningar.. sen är jag där med dig igen :D kommer sakna dig!



Kraaam

2008-12-26 @ 20:58:29
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0