3:dje advent


Nu är det snart jul. Jag har bara 1 vecka kvar i skolan och sen är jag ledig 2 veckor och 2 dagar och det ska bli underbart härligt! Maestro är också ledig precis lika länge, vilket också känns helt underbart härligt. Då ska vi göra en massa nödvändigheter här i lägenheten, förhoppningsvis, och bara njuta av att vara ledig.

Idag ska jag städa, tvätta, plugga, äta, kolla skidskytte, kolla innebandyfinalen och kolla One tree hill. Det där kändes väldigt konstigt att inte skriva med Andra avenyn, men det är säsongsuppehåll på det så jag får helt enkelt kolla på något annat idag klockan 20.00. Har någon något förslag?

Nu ska jag röra i maten.

Tjooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0