Allting är vitt vitt vitt


När jag vaknade imorse så snöade. Jippi tänkte jag, men hann lika snabbt tänka om, att det inte var bra. Just för att det säkert inte kommer att få ligga kvar... Men nu ska jag inte vara den som är den, utan tänka positivt och vara glad för att det är vitt ute :-)

Jag ska snart till skolan, börjar 13.15 idag och slutar 15.00 vilket känns väldigt förjävligt rent ut sagt. Hellre att jag går upp tidigt och kommer hem tidigt än tvärtom, men jag är hemma till 17 så så sent blir det inte trots allt. Jag hinner bara hem och vända för att dra iväg och träna. Toppenliv man lever, verkligen! 

Nej nu ska jag titta på Våra bästa år en snabbis innan jag ska ut och cykla i det fina härliga vintervädret. Oh I love it, vissa kanske tror att jag var ironisk där kanske, och det stämmer nog till en viss del.

Tjoo på er!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha en uppdatering ;-)

2008-12-12 @ 14:57:56
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: frasse

jag med höhö ;D

2008-12-12 @ 16:30:49
URL: http://fraaasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0