Bye bye 2008


Jaha nu är snart året slut och jag kan sammanfatta året väldigt kort genom att säga att det har varit bra. Jag minns dock inte allt som har hänt men det jag minns det har varit bra :-)

Nu väntar ett nytt spännande år och det är något jag har sett fram emot väldigt länge, i alla fall vårterminen 2009. Jag blir då förhoppningsvis klar med allt pluggande och kan kalla mig lärare på allvar. Och det är inte förrän nu jag kan kalla mig vuxen ordentligt, genom att söka jobb/få ett jobb och få en inkomst. Det är kanske nu livet börjar, vad vet jag?! Gud vilket spännande år jag har att se fram emot! Jag har inte en aning om hur året kommer att se ut, men det är väl så det ska vara, allting kan verkligen hända.
 
Nu ska jag förbereda inför kvällen då vi ska ha middag här hemma för två vänner. Det blir 3-rätters med god dryck. Hur kvällen slutar har jag ingen aning om, men som sagt allting kan hända :-)

Nu vill jag önska er alla ett riktigt gott nytt år och tack för allt roligt vi har gjort tillsammans, och de människor jag lärt känna under året är jag verkligen glad att jag lärt känna. Ni är guldvärda! Allt detta har ju verkligen med att göra varför jag har haft ett bra år :-)


♥ Gott nytt år! ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Du är grym,jag är så glad att jag känner dig bäst. Ha en trevlig kväll och ett underbart 2009. Puss o kram min lilla goding! Kram mamma.

2008-12-31 @ 21:23:52
Postat av: Maria

Gott nytt år!!! Juhuuu!

2009-01-01 @ 01:31:35
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/
Postat av: frasse

gott nytt år hoppas du har det trevligt igår =)!

2009-01-01 @ 22:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0