En lista igen


Har inget vettigt att säga idag, mer än att jag slutade tidigt och att jag bara har två julklappar kvar att köpa, vilket känns underbart.
För övrigt finns inget mer att säga så därför får ni nu en lista av mig som jag tagit från en annan bloggare :-)


8 favoritprogram
(utan rangordning)

1. One tree hill
2. Andra avenyn 
3. Grey´s anatomy
4. OC
5. 2 ½ men
6. Färjan
7. Vänner
8. Stjärnor på is med Markus :-)


8 saker jag gjorde igår

1. Skrev tenta
2. Åkte buss
3. Pratade med en nybilven mamma :-)
4. Kollade på tv
5. Köpte 2 julklappar
6. Lagade god mat
7. Tränade
8. Satt vid datorn

8 saker jag ser fram emot

1. Jullov
2. Julafton
3. Juldagen
4. Dagen innan julafton
5. Dan för dan före dopparedan
6. Träffa familjen
7. Att det börjar snöa rejält och att det får ligga kvar över jul
8. Att försäsongen ska vara över (och den har knappt börjat)


8 favoritmaträtter

1. Kyckling med egengjord citronsås och potatis
2. Kolgrillsbaren
3. Dicks baconsås
4. Mammas "pasta-special" (sommarmat)
5. Mammas lax
6. Cheeseburgare
7. Pizza
8. Risgrynsgröt

8 saker på min önskelista

1. En vit jul 
2. Umgås med famlijen
3. Handkräm
4. Nya möbler till vardagsrummet
5. Att sladden ska försvinna i hallen
6. Nya underkläder
7. En hårfön
8. Sjalar

8 skönhetsprodukter jag inte kan vara utan

1. Puder
2. Mascara
3. Hudlotion!!
4. Genomskinligt nagellack
5. Handkräm (faktiskt inte likadant som hudlotion)
6. Tender care (rosa burken)
7. Rouge
8. Täckstift



Intressant va?? :-)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe! Alltid kul med en liten lista! Fick ett samtal från Franke idag också ;)

2008-12-09 @ 21:17:51
Postat av: Lumpan

Jag kolla lite på avenyn och det kan fan bli en följning,mycke bra! Tänk att du ser fram emot min födelsedag så mycket! Sen är det kul att ni kallar det baconsås.... ;-)

2008-12-09 @ 21:40:00
URL: http://vivaladan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0