Härliga lördag!


Härliga lördag är något jag aldrig brukar säga, för då är det snart söndag och dags för skolångesten. Men idag är det verkligen en härlig lördag.
Vädret är som det är men det gör inget för jag ska bara sitta inne och mysa för mig själv. Jag ska plugga varvat med tv-kollande. På tv är det nämligen tokmycket som jag vill se idag. Först skidor, sedan handboll och klockan 20.00 så är det FINALEN i Stjärnor på is. Gud vad jag längtar efter den finalen, och självklart håller jag alla mina tummar för Markus! Heja Markus!

Nu ska jag fortsätta njuta av min härliga lördag och vandra in med all littertur till vardagsrummet för att bänka ner rumpan i soffan och börja mitt pluggande varvat med tv-kollande :-)

Tjo på er så länge!


Kommentarer
Postat av: mamma

Håller med det är tv som gäller idag. Jag säger också heja Markus...KRAM!!

2008-12-06 @ 13:26:50
Postat av: Maria

Tjo på dig och ha en skön lördag! Kram!

2008-12-06 @ 16:01:11
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0