Jag blir tokig!



Det är något fel på mina händer idag. De kräver otroligt mycket hudlotion och handkräm, okej de är väl ungefär samma sak tänker ni men ändå, de vill ha en blandning av dessa, det duger inte bara med det ena. De är egentligen inte torra men de vill smörjas in ändå för de är då känslan är bra och behovet av mer smörjande försvinner, för ett tag i alla fall. Men efter 10 min ungefär så är det dags igen.

Jag vet att jag har smörjt in händerna för mycket och att de är bortskämda med det och att det är därför de kräver mer och mer, men nu är det som det är och jag får väl helt enkelt lida dagen ut, imorrn är det säkert som de ska vara, alltså att händerna är nöjda med sin känsla av att inte vara torra. Vi får hoppas det i alla fall annars blir jag tokig.

Nu ska jag smörja in dom ytterligare en gång och hoppas att känslan kan gå över, för någon gång måste ju ett par händer också få nog, eller?

Vilket problem jag har va?? Suck och stön.  


Kommentarer
Postat av: frasse

tillåt mig att skratta , HAHA ;)

vilken stjärna du är haha!

2008-12-14 @ 17:27:47
Postat av: Svar till Frasse

Men de är jättejobbigt faktiskt. Har aldrig du haft den känslan??

2008-12-14 @ 17:36:09
Postat av: mellesmo

Haha vad rolig du är!

Hoppas händerna mår bättre snart! :-)



Och japp, vi ses imöra ;-)

2008-12-14 @ 19:32:31
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0