Medan jag väntar...

10 frågor om dig själv
fullständiga namn? -  Sofie Rebecca Zackrisson
när fyller du år? - 6 maj
några utsmyckningar på din kropp, isf vad? - Hål i öronen
vad har du på dig just nu? - Svarta byxor, grå stickad kofta och ett svart linne
vilken årstid är bäst? - Alla årstider har något som är bra hos sig, så de finns ingen som är bäst för mig
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Att veta att man inte har något planerat och man kan ta dagen som den kommer
vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag för det mesta är positiv och glad
vad är du bra på? - Skratta, planera saker och ting och hålla ordning
vem älskar du mest på denna jorden? - Min familj (ink Dick såklart)
sover du hellre själv än tillsammans med någon? -  Tillsammans med någon

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Hmm jag vet faktiskt inte.  
vem är den roligaste av dina vänner? - Oj, det finns många roliga människor i mitt liv
vem är snyggast av dina vänner? - Oj, det finns många snyggingar i mitt liv :-) 
är den du helst har filmkväll med? - Dick
vem av dina vänner är mest "evil" ? - Ingen aning 
vem röker av dina vänner? Ingen tror jag
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Hmm ingen aning

10 frågor om din familj
vem står dig närmast? - Alla 3 tror jag
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja
vem är farligast i din familj? - Det är nog pappa eller jag
vem ser roligast ut i din familj? - Det beror på :-)
vem är coolast? - Jag :-)
har ni några djur? - Nej
vem har du mest gemensamt med? - Hmm pappa kanske, just med tanke på fotbollen, men jag har något gemensamt med alla
vem står för underhållningen? - Jag själv
vem sover du oftast med? - Dick
roligaste kvällen med familjemedlem? - Det var nog nu sist i Sura hos mina päron. Abbafest ;-) Honey honey! :-)

10 frågor om idag
vad har du gjort? - Städat, käkat och väntat.
har du varit glad idag? - Ja
har du varit ledsen idag? - Ja (kollade OC-klipp nyss)
har du gjort något bra idag? - Städat
vad ska du göra nu? - Åka ner på stan med Dick
har du gjort något dåligt idag? - Ja, jag har inte pluggat
har du duschat idag? - Nej
är du trött nu? - Nej
vad händer imorgon ? - Ingen aning 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0