Mirrors


Jag och maestro har precis sett filmen Mirrors, och det var nog den sämsta skräckfilmen på länge. Den var så himla dålig så jag finner inga ord. Satt nästan och garvade filmen ut just för att den var så dålig.

En skräckfilm ska ju vara läskig och man ska sitta på nålar för det mesta, men det gjorde man inte när man såg denna film. Den enda gången jag blev rädd var en scen där huvudpersonen i filmen ska titta in i ett fönster och då hoppar en hund upp, och den scenen har inte ens någonting med filmen att göra.

Gud så dålig film alltså!
Har någon sett den?!, om inte, så gör inte det. Du slösar bara bort 1.40 min på ingenting.




Kommentarer
Postat av: mellesmo

hahaha å stackare! Imorgon ses vi vid 15.00 :D glöm inte det hihi!

2008-12-21 @ 19:21:19
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Svart till mellesmo

Japp de gör vi. Har vi sagt vart vi ska ses?! Äh de löser sig nog :-) Ses snart då!

2008-12-22 @ 10:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0