Myspysdag

Idag har varit en skön dag. Jag har bara tagit det lungt och gjort allting i den takt jag velat, lagade mat när jag kände för det, satt vid datorn så länge jag ville, kollade tv så länge jag ville och ja ni förstår, allting i mitt tempo :-)
När allting det var gjort så åkte jag ner på stan för att träffa Anname och Hanna, och vi fikade en låååång stund, hela 3 timmar. Vi hade väldigt mycket att prata om och Hanna har man ju inte sett på ett bra tag. Det var riktigt trevligt i alla fall :)

Efter det så hade jag och maestro julafton här hemma, vi käkade kebab och öppnade julisar :-) 
Nu kollar jag på innebandy och ska snart hoppa in i duschen, fast jag redan har duschat idag, men nu är jag mer sugen på att bada, jag fick ju nämligen ett lugnande badskum av maestro som jag vill använda och en badkudde till badkaret. Och det vorde riktigt skönt att lägga sig i ett varmt bad och bara vara...A jag får se hur jag gör.

Nu tillbaka till innebandyn.

God Jul på er ifall vi inte hörs nå mer innan jul, jag åker nämligen till Sura imorgon och där kommer jag nog inte vara inne och blogga då är det finns annat som ska göras dan innan julafton :-) 


Hoppas ni får en härlig jul allesammans!!
Kram på er och God Jul!


  

Kommentarer
Postat av: mamma

Har du redan öppnat julisar,fuskis. Nej här blir det ingen dator utan GRANEN ska kläs och skinkan ska smakprovas. Nyfiken på vad rosalie har för överraskningar.KRAM!!!

2008-12-23 @ 07:25:43
Postat av: frasse

god jul pårej rerrzor ;D!

2008-12-23 @ 10:25:05
Postat av: Evelina

God Jul:)

2008-12-23 @ 12:08:15
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

God Jul :-) / annaME, mitt nya smeknamn verkar det som haha

2008-12-23 @ 14:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0