Torsdag


Det är faktiskt vitt ute nu när jag tittar ut, men så det ser ut på vägarna då. Slask, slask och åter slask. Inge vidare med andra ord...

Idag har jag varit i skolan och haft redovisning om vårat projekt, ett tema-arbete för år 1-2 "En resa genom världen". Hinner dock inte förklara vad det är för något för jag väntar nämligen på skjuts till träningen.
Efter skolan gick jag ner på stan i Uppsala för att möta upp mitt gamla arbetslag och käka lite mat. Det blev buffé på Fugo, thai/kinamat. Det satt riktigt fint i magen.

Nu måste jag gå för snart är de nog här.

Hepp på er!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fick lite snö här i dag! glädje!

2008-12-04 @ 18:12:48
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/
Postat av: frasse

är de inte torsdag idag? :o

har Kinderägget smitta ner dig men virrighet? ;)

2008-12-04 @ 20:37:52
Postat av: mellesmo

HAHA FRASSE!!!

Jo, det är faktiskt torsdag och det visste till och med jag. Fast igår skrev jag 2 dec när det var 3e haha men jag hann ändra det innan frasse hann se, phju!



Och du, fan va duktiga vi var på träningen!

2008-12-04 @ 21:01:43
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Svar till er

Hahaha ja men visst ja. Jo jag tror jag har blivit smittad :-D hahaha

2008-12-05 @ 09:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0