Suck...


Jag har redan tagit jullov nu, jag vill inte till skolan imorrn och på fredag. Det känns verkligen jättejobbigt att behöva åka dit :-( Jag vill inte alls... Min hjärna är redan inställd på att vara ledig så orka åka dit och diskutera specialpedagogik, för det är det vi kommer att göra, diskutera diskutera och åter diskutera, i ca 3 timmar. Suck!

Dagen har jag tillbringat tillsammans med min mor och syster. Alltid lika mysigt. Vi gick på stan och handlade de sista klapparna och även lite presenter till den nyfödda Julia :-) så nu måste jag åka dit och hälsa på så att hon hinner få sina presenter, men jag hinner nog besöka dom nu under ledigheten.

Suck, nu ska jag gå och äta och vara social med maestro och sedan förbereda inför imorgon, usch jag vill verkligen inte åka dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0