Avokado på hårdmacka...

...det är mumsigt det och det är precis vad jag har ätit idag, alldeles nyss. Bra start när man ska plugga rejält mycket idag (är det tänkt i alla fall) och sen träna. På dagens träningsprogram så står det löpning och det ska faktiskt bli skönt. I måndags på träningen körde vi bland annat intervaller, 10 gånger 100 meter med ett tempo på 18 sekunder ungefär, 75-80 % av max, och gud så skönt det var, efteråt  :-) men det var faktiskt inte så himla jobbigt som jag trodde att det skulle vara under tiden vi sprang.

Nu är det dags att fixa i ordning sig och samtidigt kolla på Våra bästa år  vilket jag inte sett på några dagar, undrar om de har fått fast Marlena?! men det tror jag dock inte eftersom det bara gått några dagar sen jag såg det sist, och programmet brukar ju dra ut på scenerna om man säger så :-) Dryg serie egentligen, men har jag tid så tittar jag gärna :-P som jag vet att många andra också gör, eller hur?!?


 +  = GOTT


Kommentarer
Postat av: Maria

Japp!

2008-02-20 @ 13:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0