Klassfest och lite till

Klassfesten bestod av först ett träningspass (BT) på Stallet i Uppsala där Helena hade oss sedan bastades det och grejades. Därefter gick vi till en klasskompis och käkade och hade 5-kamp. Festen avslutades hos en annan klasskompis vid 5.30 där vi Västeråsbruttor skulle sova. Där emellan så var vi på Etage, ett karaoke ställe i Uppsala, där man sjung till Carola, Celine Dion, Green day mm. (inte ensam)
Men tillslut så blev det i alla fall 2 timmars sömn. Gick och la oss 6.00 och klev upp 7.30 oj det är ju inte ens 2 timmar utan 1h 30 min.... Ungefär 9.00 så undervisade man den "nyktra" klassen i handboll i 90 min, efter det var det dags att vara aktiv själv. Tunering i volleyboll, innebandy och basket. Snacka om att man kommer somna ovaggat i natt och tur är väl det eftersom jag ska sova ensam...





Klassfesten var förresten grym!! Mer vill vi ha och jag har en känsla av att det blir en tentafest inom kort, och då ska alla slå på stort, visst?

................................................................................................................................Nu let´s dance


Kommentarer
Postat av: mellesmo

haha tack rebecca :-) lät himla kul den där klassfesten! 2 timmars sömn känner jag igen, haha! måste ta en lagfest snart igen tycker jag :D

2008-02-22 @ 21:46:49
URL: http://anname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0