Hon klarade det :D

Min syster är bäst!! Hon är nu en riktig lärare, hon kan göra precis vad hon vill med sina barn/elever, ingen som måste kolla henne och bedömma henne osv, hon är friiiiii. Fy fan vad du är duktig Rosalie, 3,5 år!!!

Grymt stolt över dig, fick gåshud när du messade och sa att ni blev godkända!

GRATTIS!


Var bara tvungen att lägga ut denna bild eftersom du gör segertecknet ;) Examen är ju en grym seger liksom :) Ser dock inte normala ut, men de bjuder vi på, eller vad säger du syrran?!?! :D

Kommentarer
Postat av: Rosalie

HAHAAHAH! Vi bjuder på den! Och snart är det din tur min bästa lillasyster. KRAM

2008-01-17 @ 14:56:05
URL: http://pinkscythe.blogg.se
Postat av: mamma

Vilken härlig bild,ni är bäst mina tjejer. KRAM!!!!!!!

2008-01-17 @ 17:35:50
Postat av: anna

va fint du skrivit i min blogg :) ja jag får hoppas att det blir bättre snart, hih du är snäll du! Vilken match av Sverige för övrigt, jävlar :D ses imorrn!! pusskram

2008-01-17 @ 21:57:42
URL: http://anname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0