Ledig dag

Vaknade lagom till Våra bästa år, käkade frulle till det och sedan hamnade jag här. Vilken vettig morgon man haft då, eller  INTE!
Känner att jag måste göra något vettigt idag, ska i och för sig träna senare, men som sagt senare. Måste hitta på något fram tills dess så jag inte bara slösar bort dagen på inget. Finns ju alltid sysslor att göra i hemmet förstås, så det får det nog bli. Plocka i ordning och sedan gå och handla kanske, om inte Dick gör det på vägen hem från jobbet, aa får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag i alla fall käka och sedan kolla Våra bästa år, igen, ja jag vet men så är det och sedan efter det ta tag i dagen. Så får det bli, japp så får det bli.



Kommentarer
Postat av: anna

haha våra bästa år, så himla dåligt att det blir bra? man blir ju som fast vid den serien. ses ikväll :):):)

2008-01-24 @ 12:34:11
URL: http://anname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0