Positiv igen

Nu är man tillbaka från träningen, och nu mår mitt psyke bra igen :-) Så skönt att komma till träningen och träffa alla positiva människor, ni kan göra en glad ni :-) Fortsätt så, eller vad säger du Anna?! :-P

Nu ska jag slå av datorn och förbereda mig för humanbiologin imorrn, laboration med blodtest och grejer, dock inte på mig som tur är :-S lite svårt för stick i fingret och sånt...

Sov gott och just nu så är livet väldigt enkelt, vilket det inte var för 3 timmar sen...





Avsluta varje dag och var färdig med den. Du har gjort vad du har kunnat.




Kommentarer
Postat av: anna

jaaa jag håller med helt och hållet där! laget är bra och man blir alltid glad! :D

2008-01-30 @ 22:21:25
URL: http://anname.blogg.se
Postat av: anna

hej igen hihi! :) jaaa jätte kul, jag är astaggad för fest :D haha! jo jag kommer och tränar, så då ses vi :D bra jobbat själv!! ses imoooooorn :) pusskram

2008-01-31 @ 21:53:13
URL: http://anname.blogg.se
Postat av: Fanny

Jag vill oxå hålla med! vårt lag äger....tack för att ni är dom ni är :)

2008-02-04 @ 15:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0