Sammanfattning 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jag har hoppat trampett, alltså trampett-trampolin inte bara en sådan där vanlig liten sak utan en stor sak.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Hade inga att hålla.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Japp, Emma Rauch i slutet av året

4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej

5. Vilka länder besökte du?
- Turkiet, Danmark, Tyskland, Schweiz och Italien.

6. Vilka datum från 2007 kommer du att minnas?
- Oj, jag vet inte. Kanske 27 november då flytten började :)

7. Vad var din största framgång 2007?
- Hmm skolan kanske.

8. Största misstaget?
- Att jag inte gjort det jag ska när jag velat gjort det. De lät konstigt men det är ett rejält misstag jag gör om och om igen.. Tyvärr...

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Forkyld har jag väl varit, och sedan så är det ju min förgrymmade mage :S

10. Bästa köpet?
- Köksbordet och stolarna, (iaf som jag kommer på nu....)

11. Vad spenderade du mest pengar på?
- Mina busskort :)

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- När jag klarade tentan som jag absolut inte trodde :) Då var det glädje ett bra tag :)

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
- Mika - Grace Kelly tror jag faktiskt, för den påminner mig om min VFU, en idrottslektion med grundsär.

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Nej jag var nog som jag alltid är.

15. Vad önskar du att du gjort mer?
- Vågat mer kanske i många situationer...

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Inte varit så himla lat för det är jag ofta, förutom när jag spelar fotboll.

17. Hur tillbringade du julen?
- Som alla andra jular, hos föräldrarna, hos farmor och sedan hos mormor. Äta, äta och åter äta. Denna jul gick jag även och la mig tidigt pga min mage :(

18. Favoritprogram på TV i år?
- Bonde söker fru, Greys. Men det absolut bästa var nog Greys, grymt bra avsnitt har det varit detta år. 

19. Hatar du någon som du inte hatade i början av året?
- Ja, en i min klass tyvärr, dryg människa alltså.

20. Bästa boken du läste i år?
- Camilla Läckberg-böckerna

21. Något du önskade och fick?
- Pengar och presentkort :)

22. Årets bästa film?
- Oj, det vet jag inte faktiskt...

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
- Då kom släkten hem till mig på Drottninggatan och firade mig, med pastasallad och tårta. Mycket trevligt och lyckat.

24. Vad gjorde du mest under detta år?
- Oj, umgåtts med Dick kanske är det jag gjort mest detta år, och haft gympalektioner otroligt mycket mer än jag haft förut.

25. De bästa nya människorna du träffade?
- Min klass! Grymt trevliga människor och bättre klass har jag aldrig haft (IDA2)



Lite tråkigt vetande om mitt år, 2007. Hoppas det blir mer roligt vetande detta år istället :) Jag ser fram emot året i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0