Beroende av saker och ting = mitt missbruk



Jag är just nu beroende av:

Sex and the city
King
Våra bästa år
Sova länge på morgonen
Sudoku
Smörja in mig med aftersun eftersom jag tokflagnar!!!


Aaa, det är just nu mina beroendesaker i mitt liv. Tyvärr är jag den som lätt fastnar för saker och ting så dessa saker är säkert bara tillfälliga, men tyvärr har smörja-in-grejen varat hela mitt liva och sudoku börjar också bli en del av mitt liv, likaså våra bästa år och king. Hmmm det var inte många saker som var tillfälliga :-)


Frivilligt beroende är ett underbart tillstånd, och hur vore det möjligt utan kärlek?
-Johann Wolfgang von Goethe


....och tack Maria och Lumpan för den goda grillningen ni bjöd på, mycket trevligt.  



Kommentarer
Postat av: Maria

Och tack för att ni ville komma! Ses på lördag!

2008-07-17 @ 21:16:54
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0