Ensam hemma med Billys



Sitter här i min ensamhet och käkar sallad och panpizza. Har egentligen reste från taco som jag och Cissi åt till lunch, men den tar jag i morgon istället :-)
Panpizza kan vara riktigt gott ibland, man får dock inte äta det allt för ofta, men annars 
är det riktigt mumsigt faktiskt.
Det ska vara orginal tycker jag för kebabpanpizzan smakar inte som kebabpizza och hawaiipanpizzan smakar inte som hawaiipizzan. Så tar man orginal så smakar den Billys panpizza och ingenting annat man behöver alltså inte bli besviken på att den ska smaka något annat.

Japp, det var det om Billys. Nu tillbaka till något mer intressantare, ehhh, vaddå?!                           
Nej inget speciellt faktiskt.
Nu när jag sökte på panpizza så kom det även upp en bild på denna puddingen, undra varför?

Han kanske också käkar panpizza?

Och sen kom den här äckliga bilden upp.   Vidrigt, I know!

Nej nu får det räcka med ointressanta bilder.......



När vi äntligen har fått den efterlängtade ron vill vi inte längre ha den.
-Marie von Ebner-Eschenbach


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0