Helsingborg

Har varit bortrest så har ej kunnat skriva alla ni som undrar, hahaha typ  ingen :-D


Jag har varit i Helsingborg med Dick, solat och "badat", käkat gott och kollat fotboll. Vet dock inte vad jag tycker om staden, men en sak vet jag och det är att skånska är fult. Usch så elaka dom låter, nej bättre gillar jag suramål, moahahahah! :-D

Nu är Dick borta i Idre en hel vecka, så ensamt kommer det att blir. Är redan ensamt så jag tar mitt pick och pack och dra till Sura, till mina päron. Har inte träffat dom på ett tag och så ska de resa bort så det passar ju bra att hälsa på, och sen så får jag ju sällskap också :-)

Resten av veckan hoppas jag att jag får tillbringa med lite andra människor, som syster min, har inte sett henne heller på ett tag... men hon vill säkert umgås med lillsyrran, tror dock hon är lite bakis idag så jag ska inte ringa och störa :-) 

Jaja, nu har jag skrivit lite saker, dock ointressant saker för er, men det är ju så det kan bli ibland.
På återseende!


 
Borta bra men hemma bäst.




Kommentarer
Postat av: Maria

Welcome home!

2008-07-05 @ 16:39:12
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0