Hetta men vi överlevde!



Träningslägret är äntligen över! Vi tog oss i genom det i denna hetta, har inte haft mycket skugga må jag säga. Meeen så kul det har varit då. Kul men jobbigt, men eftersom det har varit så kul så har man inte tänkt att det varit så jobbigt, förutom i vissa lägen, men överlag har det varit grymt kul och vi har en riktig härlig laganda! Det hoppas jag att alla känner. Nu är det dags att börja plocka lite poäng och avsluta säsongen grymt bra, så att vi kan vara nöjda oavsett vad som händer. Nu jävlar!

Nej nu är det dags för frulle och sedan köpa nya fotbollsskor! Äntligen :-D


En del människor tror att fotboll är en lek på liv och död.
Jag kan försäkra dig, det är mycket mer allvarligt än så.
- Bill Shankly


Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag håller med dig i allt du säger, fan vilken rolig helg det har varit :)

2008-07-28 @ 19:16:55
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0